суботу, 14 грудня 2013 р.

Свято наближається

Привіт, мої любі!!!
Я сьогодні до вас з нескраповим постом. Але фото будуть;) Вчора ми з дівчатками їздили до бабусі в гості. Був привід - бабуся запросила допомогти прикрасити ялинку. Марінка знетерпінням чекала коли все почнеться, але підготовка забирає більше часу, ніж сам процес прикрашання. Одразу скажу, що прикрашали тим, що було під рукою.
Ялинку прикрасили швидко, лише на останьому етапі в нас виникла суперечка, бо Маріша хотіла додати на ялинку дощику. Довелось мені поступитись, адже що не зробиш, аби діти були задоволенні.
Після ялинки в хід пішли карнизи та підвіконня. Мені бракувало великих свічок. тож викручувалась. Завершувальним етапом було встановлення шопки.
Марселінка весь день гралась з дідусем і спостерігала за нашою роботою.
В дома будемо прикрашати вже ближче до свят, коли в продажу будуть живі ялинки.
Зараз покажу кілька фоток того, що в нас вийшло. Якість недуже, бо фоткала в вечері і на телефон, але якісні фотки думаю ще будуть, адже всі свята ще попереду.


 









На сьогодні все. До нових зустрічей!!!

4 коментарі:

  1. Молодці!!! Дощик то й дощик аби дітям була радість :) і підвіконня ваші мені сподобались!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Сьогодні змінили дощик на ялинці на інший - синій і золотий, вийшла така собі трохи патріотична ялинка;)

      Видалити
  2. Красиво прикрасили і ялиночку і підвіконня! А ще мені спадобались штори на першому фото :)

    ВідповістиВидалити