понеділок, 2 грудня 2013 р.

Новорічний марафон. Етап №5

Слава Україні!!!
Привіт, мої дорогесенькі!!!
Ой, як же зараз важко!!! Цілісінькими днями сиджу біля телевізора і дивлюсь новини, така ситуація, що зовсім не до творчості. Постійно як не плачеш, то обурюєшся, то нервуєш... І диву даєшся, які люди можуть бути по-звірячому жорстокі!!! А ще обурює байдужість людей рідного міста до ситуації в країні!!!
В суботу святкували Ювілей мого коханого чоловіка, але чесно кажучи, настрій у всіх був далеко несвятковий. Чоловік навіть засмутився, адже зовсім не так уявляв святкування свого Дня Народження. Я зі всіх сил намагалась хоч якось його підтримати і розвеселити. Єдиний приємний момент - ми мали змогу приділити час одне одному, потанцювати і згадати романтику наших стосунків.
В неділю в нашому місті відбувались обласні змагання з спортивно-бальних танців, де наша Марішка посіла перше місце!!!! Нас з чоловіком переповнює гордість за нашу донечку!!!

Знову я розговорилась не по темі))) Продовжую марафонити, дійшли вже до 5 етапу (ЧБ СкрапКопилка) , на якому слід використати золотий\срібний колір + зірка\бант. В мене склалась золотава листівочка за скетчем від ЧБ Скрапоголики . Ще хочу зробити сріблясту листівку, але незнаю чи вдасться, подивимось...

В одному подарунковому наборі був чудовий золотистий картон, ну в мене й не піднялась рука викинути його, а тут він і в нагоді став;)

 
зірочки - блискітки, (ще минулого року купляла) на звороті теж є зірочки.


бантик по-ближче
 

 
 

 
 
 
Ось такі пироги;)
Дякую, що завітали і дочитали до кінця!!!
 
 
 

5 коментарів:

  1. Вітаю з перемогою донечки! І тримайтеся! Всі сили на творчість, відволікає...

    ВідповістиВидалити
  2. Диана, симпатичная открыточка, очень радостная))
    Спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
  3. Красивая и праздничная открытка! Спасибо за творчество вместе со Скрапоголиками!

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчатка, дякую за оцінку роботи і чудовий скетч!!!

    ВідповістиВидалити