четвер, 12 грудня 2013 р.

Зберегти тепло

... коли за вікном сніг і мороз, хочеться зігрітись чашечкою ароматного чаю, какао або кави (але каву я не вживаю). А ще приємніше грітись з гарно вдягненою чашечкою. Ви всі в курсі, що наразі дуже модні плетені грілочки для чашок і чайників. В блозі ЗДД проходить завдання "Зберегти тепло" - Робимо грілки-одежинки для чайничків, чашечок . В'язані, валяні, шиті і т.п. Так мені закортіло одягнути мою улюблену чашечку, що я не втрималась! Але на першому ж етапі виникла проблема: плести я не вмію (крім простого шарфика), тканинки теплої чи фетру в запасі нема, а так хочеться зробити... Вихід знайшовся - старий (новий, але вже давно лежить) яскравий великий светр. От рукав від нього й пішов в хід, відрізала, підігнала по розміру, краї вручну прошила (машинки немаю), аби не торочились, прикрасила стрічкою. І в мене вийшла ніжно-зефірна одежинка для моєї чашечки. Сфоткати і передати натуральність кольору дуже важко - темновато на дворі. Звісно є певні недоліки, було б простіше і акуратніше, якби сплести, може якось спробую свої сили в путані ниток;)





 
Ідей та планів ще багато маю, лише бракує часу, а іноді і натхнення;)
Дякую, що завітали!!!
Дуже вдячна за ваші коментарі!!!
 

1 коментар:

  1. Охх.. як же мені подобається цей кожушок)) І не подумала б, шо то рукав)) І колір ніжний, і цілком практичний, буде оберігати руки, зберігати чайок теплим та не буде заважати пити той чайок)

    Дякуємо, що надихаєтесь та творите разом із ЗДД!

    ВідповістиВидалити