середу, 21 січня 2015 р.

Ніжність. СП Женские Штучки

Привіт, привіт!!!
Ось і настав час першого етапу СП Женские Штучки під назвою Ніжність . Обовязково треба використати не менше 3 квіточок і надихнутись картинками. Запитаєте чому я вирішила приєднатись до проекту, - тому що в мене завжди виникають проблеми з квітковими композиціями, і от щоб позбутись страху будемо практикувати!!!
...ніжність, в душі, десь далеко, я прагну ніжності і романтики, а на ділі і в житті зовсім все по іншому. Ніжність в мені особливо проявлялась лише в період вагітності))) В одязі мені завжди хочеться бути яскравою і виділятись поміж інших. А взагалі, все залежить від настрою)))
Подивилась на картинки для натхнення і захотілось спробувати свої сили в стилі Шеббі Шик - мереживо, перлинки... І нарешті я собі дозволила трохи порвати папір, а то все рука не піднімалась))) Для повного задоволення мені не вистачило білої фарби і ліпнинки, так як я ще не в дома, то робила листівочку з того, шо було під рукою.
Отож, дивіться чи вийшов в мене Шеббі чи ні?





 Кожен бажаючий може приєднатись до проекту на будь якому етапі;)
Дякую, що завітали!!!
Чекаю ваших коментарів!!!

7 коментарів:

  1. Дуже красива листівочка!!!!!!
    І хоч для шеббі і справді не вистачає білої фарби трішки,всеодно вона чудова!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ооо, як це я пропустила твій пост??? Сиджу, думаю, ти ж обіцяла брати участь в СП)) Гарненька листівочка, така приємна палітра, але я мабуть би більше потріпала папір, люблю познущатись))

    ВідповістиВидалити
  3. Рада видеть с нами в проекте!
    С ув. Вика:)

    ВідповістиВидалити