неділю, 11 січня 2015 р.

Скрап-посиденьки

Привіт, мої любі!!!
Сьогодні прийшла до вас потеревенити. Робіт поки не показую, бо все ще в роботі. Але хочу похвалитись, бо вчора відбулись довгоочікувані скрап-посиденьки. Давно про таке мріяла!!! Зустрічалась, а точніше ходила в гості до Оксанки-Подолянки .Познайомились ми в інтернеті - я купувала в неї штампик, а потім почали потрохи спілкуватись. І от Окасаночка, запросила до себе в гості аби спробувати попрацювати зі спреями і масками. Для мене це зовсім нове і сама я б ще нескоро наважилася б взятися за таке, адже до цього я ляпала хіба що акриловою фарбою.)
Було дуже цікаво!!! Зробити ми мало що зробили але наговорились, називається зустрілись дві спорідненні душі!!! Зробили по заготовочці, спробувала масочку, спреї. Результат не ідельний, але мені подобається і наступного разу працюватиму зі спреями більш впевнено. Тепер моєму хомячку хочеться придбати парочку спрейчиків для наступних експерементів)))
Дякую, Оксаночко за чудово проведений час і за змогу спробувати для мене щось нове!!!
Зарядилась морем позитиву і натхнення, прямо руки чешуться щось поскрапити!!!
Ну, і фото моєї ляпнинки)))


3 коментарі:

  1. Оооо, Діасю, а я тільки-но якимось дивом вклала свою малявку і зайшла в блог написати про наші посиділки-поскрапушки, а ти вже це зробила))))))))) І я тобі дякую, за чудово проведений час. Але є одне "але"... МАЛО!!!! Хочу іще калякати про скрап, про діток, і ще й щось робити при цьому))))) Дякую!!!!!

    ВідповістиВидалити