суботу, 4 січня 2014 р.

Вишивка&Скрапбукінг

Привіт і З Новим Роком усіх!!!
Відсвяткували ми тихо по-сімейному. Марішка цілий день так чекала Нового Року, що аж заснула і проспала до ранку. А Марселінка прокинулась за 5 хв. до 24:00 і зустріла з нами свій Перший Новий Рік.
А тепер розповім вам про новий проект від HSM "Вышивка&Cкрапбукинг!", в якому я беру участь. Ну от просто не могла пройти повз -ностальгія взяла верх. Адже моє знайомство зі скрапом розпочалось під час захоплення вишивкою. І в мене вже був досвід поєднання вишивки зі скрапом. Тому з величезним задоволенням приєднуюсь до дівчаток.
З представлених схем мені дуже сподобалась лисичка і сова, хоча схема проста, але має "підводні камні" - четвертний хрестик, який складно відтворити на канві, тому схему трошки змінила.

ось така руденька лисичка
 

 
а поряд поселилась сова, але ще в процесі

 
Приєднуйтесь до проекту;)

 

2 коментарі:

  1. С праздниками вас! Очень приятно, что вы присоединились к проекту! Моя сова тоже ещё в процессе)) Приятно знать, что она не одинока)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Діано, з Новим роком! А правда ж діти змінюють і розуміння життя і його стиль. Ми теж зустрічаємо свята по-сімейному, бо на ранок свято чи не свято а як то кажуть сніданок за розкладом :) тож самим теж хочеться відпочити.
    Лисичка така гарна вийшла! Маленька і розумненька!!!! Давай сову дороблюй, щоб не було сумно лисичці :)

    ВідповістиВидалити