неділю, 12 січня 2014 р.

Сова

Привіт, привіт!!!
Як у вас справи?  Як пройшли вихідні?
В мене сьогодні був чудовий день, незважаючи на погоду! Дівчаток вранці залишили у бабусі, а сама з коханим поїхали за закупами. Все, що сьогодні придбали, було по вигідних цінах, прям як на замовлення. Заїхали в єдиний, в нашому місті, скрап-відділ, де я себе трішечки порадувала - прикупила дизайнерського картону і набір силіконових штампів, ну дуже по вигідній ціні. Ще нам вдалось трохи побути наодинці і відпочити від дітвори, походили по магазинах, насміялись - давно так не було. Весь час забирають дітки.
Але я ж забігла показати свою сову, яку вишила по проекту від HSM . Через свята все ніяк не могла закінчити, але час не стоїть на місці, довелось пришвидшитись.

 
а ось так виглядає моя парочка звіряток

 
 
Так як Новорічні свята підходять до кінця, то я вирішила розпочати підготовку до Свята Закоханих. І в мене вийшли дві листівочки. Перша справжня валентинка, міні-формату з явним посланням)))
В середині вітання-штамп.
Вибачайте за якіть фото, знімала ввечері, завтра може перефоткаю.

 
 
 
При створенні іншої "награлась" з машинкою - вирізала, тиснила...

 
 

 
Ось такі справи: натхнення зашкалює, а часу і можливості щось робити бракує, але щось придумаю)))
Гарної вам погоди в сім*ї і за вікном;) 

5 коментарів:

  1. я теж сову вишивала!
    а чого єдиний? я знаю три))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Була в Диво-Майстерні, а які в нас ще є магазини? я рідко буваю в центрі міста, може й щось незнаю...

      Видалити
  2. Чудова сова!!! Тендітненька :)
    Мені та що "награлась" дууууже сподобалась!!!! Така елегантна і в той же час юнацька чи що! Все таки проведений наодинці день вплинув на тебе

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Валентина, мені так приємно отримуватитвої коментарі!!!

      Видалити
  3. Я очень рада, что вы успели присоединиться к нашему проекту! И лисёнок и совёнок очень хорошенькие! :))

    ВідповістиВидалити