суботу, 11 лютого 2017 р.

Зустрічають по обкладинці. 3 етап

Привіт, мої любі!!!
Як у вас справи? Я вже дуже хочу тепла і весни, але щоб ці холодні зимові дні промайнули швидше, я з головою поринула в роботу - настав час реалізувати Все, що давно виношувалося в голові. Ну, "Все" - це дуже пафосно звучить, адже навряд чи це реально, але я стараюся реалізувати те, що недає спати)))
Сьогодні покажу парочку обкладинок на паспорт, які зробила спеціально для СП Зустрічають по обкладинці від АртКлубЮа, на даному етапі ОЕ - квіти та/або фарби. Для своєї роботи я обрала квіти і папір від СкрапМір, як на мене доволі свіженькі обкладинки вийшли:






Долучаюсь до галереї робіт СкрапМір



Гарного вам настрою і натхнення!!!

4 коментарі:

  1. Чудові обкладиночки - сонячні, теплі кольори) Я теж не можу дочекатись весни)))

    ВідповістиВидалити
  2. Діано, обкладинки вийшли ніжними та гармонійним! Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  3. Вторая обложка получилась особенно красивой! Сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити