суботу, 25 лютого 2017 р.

СП Зустрічають по обкладинці. Етап1

... організатори СП "Зустрічають по обкладинці", який організував АртКлубЮА дають змогу, таким як я, додати роботу до етапу, який пропустив. Я не встигла додати свої обкладинки на першому етапі, де ОЕ були штамп і/або висічка, але всі наступні етапи я виконувала вчасно.
Для першого етапу я зробила дві чоловічі обкладинки з нової колекції паперу СкрапМір, використовуючи штамп - напис.
То ж наздоганяю;)




Зі своїми обкладинками долучаюсь до завдання Чоловіча тема від Київського СкрапКлубу мене надихнула тема подорожей і пошуку нового, частково й палітра, хоча в роботі чітко її не видно - більше в елементах.






2 коментарі:

  1. Лаконично и строго) Спасибо, что вдохновляетесь вместе с Киевским Скрапклубом)

    ВідповістиВидалити
  2. Отличные обложки! По-мужски сдержанные, но смотрятся очень интересно! Благодарю за участие в задании блога "Киевский скрапклуб"!

    ВідповістиВидалити