вівторок, 9 січня 2018 р.

2018

Привіт усім хто мене ще пам'ятає!
Вітаю вас з Новим Роком та Різдвом!
Бажаю вам щастя, натхнення, нових ідей та творчих злетів!

Скажу вам чесно, що підсіла на інстаграм і мені стало лінь тут писати. Я скрап не закинула і маю що показати. Сьогодні чекає вас порція новорічних листівок, які розлетілися по країні з теплими привітаннями.
Готуючись до свят, дістала свої улюблені штампи від Лесі Згарди дуже  люблю з ними працювати. А ще зрозуміла, що мені дуже потрібна Misti Tool, яка тепер живе у моєму списку скрапових бажань.
Ну, не буду мучити вас своєю балаканиною, а перейду до справи.


















Хоча вже більшість новорічних завдань в блогах закінчилися, але я додамся хоча б в галерею друзів Штампувальні;)


Дякую, всім хто ще зі мною і хто дочитав до кінця цей пост!
Що скажете, яка з листівок вам довподоби найбільше?

1 коментар:

  1. Великолепные открытки!!Спасибо от Lesia Zgharda, что украсили Галерею января!

    ОтветитьУдалить

    ВідповістиВидалити