суботу, 2 липня 2016 р.

Пригощаю!!!

Привіт, мої любі ПЧілки!!!
Сьогодні перші вихідні другого літнього місяця!!! Люблю Липень - місяць відпусток, місяць різноманітних фруктів, місяць святкувань!!! Так, так саме святкувань: цього місяця святкують Дні Народження мої рідні - моя люба похресниця, яку назвали на мою честь, мій любий татко і звісно ж Я:) Приводів, як бачите, вистачає!!!
Саме тому я вирішила пригостити Вас солоденьким, не все ж мені подарунки отримувати до свята)))


В цукерочку входить:
  • Набір паперу 20*20 см. Леді Шеббі від СкрапМір
  • Набір висічок Леді Шеббі
  • Два відрізи мережива і відріз шеббі стрічки
  • Напів перлинки двох кольорів і розмірів
  • Підвісочки і міні пляшечка
  • Чіпборд
Можливо, ще вкладу в посилочку сюрприз;)

І до правил:
  1. Фото цукерочки розмістити в вашому блозі окремим постом чи на боковій панельці
  2. Залишити ссилку на ваш блог/пост в коментарях до цього запису
  3. Стати ПЧ, необов'язково, але я буду рада новим знайомствам
  4. Прийти в мій блог після 19 липня і дізнатися ім'я переможця
  5. Цукерочка поїде лише по Україні 
Як бачите, все дуже просто, тож приєднуйтеся до святкування!!!!

20 коментарів:

  1. Буду першою))) Такі вкусняхи))) http://oksanka-podolyanka.blogspot.com/2016/07/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж хочу такі смаколики http://myhobby-tetiana190713.blogspot.com/ ,може мені повизе,19 липня мому синочку виповнюється 3 рочки,так що тримаємо кулачки ))))!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка смакота!! Дуже рада знайомству і дякую за шанс!!! У мене теж день народження у липні :))) http://sharlotta-st.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    2. №3
      Навзаєм!!! Якого числа святкуєте? Помітила, що ви з Києва, а в якому саме районі проживаєте?

      Видалити
    3. :)) Вже помітила. Може перейдемо на ти? Вісімнадцятого липня. Лівий берег - біля м. Дарниця

      Видалити
    4. ок. в мене 19;) ми теж на Лівому березі біля ТЦ Район, можна якось і зустрітися;)

      Видалити
    5. Ооооо, земляки!!!! А давай десь після 20го. Я відправлю старшого на відпочинок і в мене буде більше вільного часу...

      Видалити
    6. Домовилися. треба перейти на пошту чи соцмережі в приват;)

      Видалити
    7. ага, здається я тебе знайшла - зараз напишу :))

      Видалити
    8. дівчата вже собі тусовочку намітили)))
      Ех, жаль, що я не в Києві(((

      Видалити
    9. бери Каміллу і гайда до мене;)

      Видалити
    10. Не переживай, якось зберемось)))

      Видалити
  4. І я теж вже маю ссилочку))
    http://kamelia-kvitochka.blogspot.com/2016/07/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  5. Рада знакомству! И с удовольствием присоединюсь, люблю эту коллекцию.
    Повесила Баннер. И приглашаю в гости https://nasyk2009.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити