четвер, 14 квітня 2016 р.

Sweet girls

Привіт, привіт!!
Це знову я в ефірі;) Сьогодні забігла розповісти вам про улюблений бренд, мій улюблений бренд. Хтось закоханий в Пріму, інший в ММЕ, а я от облюбувала вітчизняного виробника. А тим паче з ростом курсу валют закордоні бренди стали менш доступними! Я досить часто роблю дитячі роботи і для цього мені найбільше підходить папір від ТМ СкрапМир, папір гарної якості, прінти сучасні і цікаві на будь-який смак. Можна створити ніжні і витончені роботи, а можна яскраві і енергійні. Нещодавно цей виробник випустив і україномовні аркуші з картками-написами, що для мене дуже важливо, адже 90% клієнтів замовляють роботу з україномовними написами. Це що стосується паперу.
Ще є ряд улюблених виробників штампів, клейових і декоративних матеріалів, чіпборд і т.п. Але в даній роботі головний акцент на папері - Sweet girls від ScrapMir 
доповнила роботу штампами від cherrylana





Беру участь у завданні Улюблений бренд від ЧБ АртКладовая



 Дякую за увагу, до нових постів;)

1 коментар: