суботу, 2 серпня 2014 р.

Магнітик

Привіт, мої ПЧілки!!!
Хтось трудиться, а хтось відпочиває... а я стараюсь робити і те і інше;) Нарешті, до нас дійшло спекотне літо - пора коли шукаєш холодочок або річку і є величезне бажання покупатись, позасмагати і просто відпочити.
Давно лежали в мене стікери, а все руки до них не доходили, хоча ні, доходили, але все нескладалось до купки. А тут натрапила на кулінарне завдання від ЧБ Сундучок Идей і вирішила все ж таки закінчити колись давно розпочате. В хід пішли залишки скрап-паперу на кулінарну тематику, чіпики від магазинчику "Штампи з Любов*ю" - покрила їх просто Дістрес-кракелюром, брадсики, ягідки, квіточка з соломою і мереживом, вирізала баночку з варенням і на останок додала парочку "сонечок" по завданню від СкрапМагия Божья Коровка .

І ще покажу обкладинку на паспорт, щось потянуло мене на них останнім часом)))










12 коментарів:

  1. Які класні роботи!!!
    Від магнітика взагалі торчу)такий соковитий і яскравий, як справжнє літо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідусь!!! А то я за магнітик переживала, бо стільки всього туди наклеїла...

      Видалити
  2. Обкладиночки я вже бачила, чудові) А магнітик - краса! Зразу виникає картинка - затишна і світла кухня, вміла господиня за столом і запах домашнього пирога...мммм...

    ВідповістиВидалити
  3. Магнітик - клас!
    В мене такий папір з Нового року лежить, все маю собі кулінарну книгу з магнітом зробити.......

    ВідповістиВидалити
  4. Такой уютный, домашний магнитик! Спасибо от ЧБ "Сундучок идей".

    ВідповістиВидалити
  5. Очень здоровский магнит, а какие мелкие детальки! Прелесть! Спасибо за участие! Сундучок Идей.

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо от Сундучка идей! Очень милый и позитивный магнитик!

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательный магнитик! Уютный как раз для домашних рецептов! Спасибо за участие в задании блога СкрапМагия!

    ВідповістиВидалити
  8. Прелестный магнитик, очень весёлый, жизнерадостный!!! Спасибо от СкрапМагии!

    ВідповістиВидалити