четвер, 21 листопада 2013 р.

Ще одна зелененька листівочка

Привіт, привіт, мої любі!!!
 В мене цей тиждень сповнений сюрпризів і вже навіть з*явилось відчуття наближення свят. Я з понеділка через день ходжу на пошту за посилочками-подарунками. Наприкінці жовтня мені всміхнулась доля і виграла неймовірну цукерочку від Яни (Смугляночка) . Я з дитинства дуже люблю гарні ляльки, в мене є дві порцелянові ляльки, і я з захопленням дивилась на Тільдочки і мріяла отримати собі таку красу. І от моя мрія здійснилась!!! Яночка подарувала неймовірно красиву ляльку та ще й з купою скарбів:  тканина, мереживо, набір новорічного паперу, підвісочки, гудзики, багато квіточок і ще всіляких дрібничок. Моєму щастю немає меж!!!
Яночко, Величезне ДЯКУЮ за здійснення мрії!!! А познайомились ми недавно, Яночка продала мені дірокол Марти Стюарт, я зайшла до неї в блог і там і залишились. Яночка - дуже талановита, завітайте до неї і переконайтесь!!!

А 15 числа мені вдруге пощастило, адже я виграла паперову цукерочку в моєї улюбленої майстрині, яка мене завжди надихає своїми роботами, - в Нюти . Всі ви її Чудово знаєте, це неймовірно позитивна, талановита і весела дівчина. Спілкування з нею і читання її блогу - суцільне задоволення!!!
Анюта тобі щире Дякую за таку смакоту ще й з сюрпризом - листочки і картинки на новорічну тематику.

Фото взяла у дівчат в блогах, так як в нас дуже похмуро і сфоткати нормально не можу.
Цукерочка від Яни
 
Цукерочка від Нюти, тільки без новорічних листочків.

 
 
Ну, а тепер перейдемо безпосередньо до листівки. Знову в мене для Новорічного марафону. Етап №3 склалося 2 дві листівки, для кожного етапу роблю по 2 листівки, само собою так виходить))) Одну ви вже бачили, а сьогодні вам покажу ще одну, яку зробила за скетчем від ЧБ Скрапоголики і завданням №17 "Мультяшное" від HappyScrapMoments 
Листівка з Віні Пухом і його друзями, люблю цей мульт, а особливо його любить моя Марішка, тому й вибір героя був очевидний.
Багатенько я вам сьогодні наговорила, тому перейдемо до перегляду.
 

 
серединка проштампована сніжинками


 
сніжинка вкрита глітером
 

 
 



 
Дякую всім, хто дочитав до кінця!!!
Буду рада, якщо залишите свої коментарі!!!
 
 
 

8 коментарів:

  1. Дианочка, я очень рада, что тебе всё понравилось!!:) Надеюсь всё пригодится:))
    И поздравляю с ещё одной конфеткой:)) Я сама неожиданно выиграла почти подряд две после долгого перерыва(даже не записывалась)) Это невероятные ощущения!!))))
    Открыточка чудесная!! Такая по новогоднему яркая и праздничная!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Як бачиш, гудзичок вже пригодився;) Марішка вже накинула оком на ляльку - сказала, що як зробимо дитячу кімнату, то ляльку там треба буде поставити;)))

      Видалити
    2. Неудивительно))))) Моя дочурка на каждую мою куклу глаз ложит и каждую себе просит))) А мама, бессовестная, до сих пор ни одной ей не сшила))

      Видалити
  2. ух ты!новогодний виннии)))классная открытка!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже весела, чарівна листівочка!
    Дякую за участь в марафоні від СкрапКопілочки;)

    ВідповістиВидалити
  4. Весела листівочка! І картинка з папером зійшлися як рідні! Вітаю з подаруночками :)

    ВідповістиВидалити