середу, 25 вересня 2013 р.

Великі радощі маленького хом'ячка

а причиною тому став виграш цукерочки від чудової дівчини-майстрині  oli4ka . Вчора отримала пакуночок, а там....

ось скільки потрібної краси

 
Олюсь, величезне Дякую за таку смакоту з сюрпризом!!!
Ми з чоловіком мало не побились через відеречко. Я вирішила похвалитись йому, яку красу я отримала. Відеречко буде чудовим декором на моїй новій кухні, адже я планувала елементи декору саме зеленого кольору. А мій коханий каже, що буде гарна попільничка з нього на новій кухні))) А потім хотів причіпити до бамперу машини, але колір не підійшов;)
Тож поки ремонт на кухні триває, відеречко з квітами прикрашає сервант.
 
Вже пару днів так хочу щось створити, а все ніяк час не підберу: коли малеча спить не хочу шарудіти, а коли не спить, то всю увагу їй необхідно приділити - от такі муки перебування всіх і всього в одній кімнаті.
 
Завтра у нас свято - нашій меншій донечці Марселіні виповниться 6 місяців. Тільки подумати пів року пролетіло, а ніби тільки вчора народила це маленьке чудо.
 
 
 
 
А вона в нас справді чудо - блакитні оченята, завжди сяюча посмішка і непосидючий характер. Злітають і перші звуки-буквосполучення: "Да, Да..." Ще в мене таке відчуття, що вона сидіти не буде, а відразу буде ходити, адже коли підтягується за ручки, то відразу встає на ноженята , а не сідає. А ще вона дуже любить свого татка і сестричку. Це неймовірна картина, коли всі ввечері сходяться додому і Марселінка аж підстрибує на місці від радощів та емоцій.
Про свою малечу я можу розповідати багато, але я дуже вдячна Богові, що подарував мені таке Щастя!!!
 
Сподіваюсь, що скоро забіжу вам показати щось новеньке, а на сьогодні все.
Гарного вам настрою і нехай ваші чада тішать вас кожної митті!!!
 

9 коментарів:

  1. Чудові подарунки!!Здоров'ячка і щасливої долі твоєму карапузу)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дитятко просто неймовірне!!)))) Така пусічка маленька))) Хай росте здоровеньке і радує маму з татом)))

    Я щаслива, що змогла подарувати тобі маленьку радість у вигляді подарунку)))) Надіюсь, все згодиться))) А на рахунок відерка, то мій теж коли то просив, щоб я дала одне для машини. Що то за така мода вішати їх на фаркопи незнаю)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю карапузика і його батьків! І з подарунками, я б теж за таке відеречко повоювала, класнюче :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка, так приємно!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Такі гарні щічки!
    Вітаю з ювілеєм))))))))))))))))А нам 10 післязавтра)))))

    ВідповістиВидалити
  6. какая малышка красоточка! чудо!

    ВідповістиВидалити