четвер, 1 серпня 2013 р.

Натхнення

Привіт, мої дорогесенькі ПЧ!!!

 
Ось і настав перший день останього літнього місяця!!! Як він у вас пройшов?
Погода нас не радує своїм літнім теплом, хоча сьогодні трохи тепліше і сонечко часом виринало з-за хмар. Вранці їздили в поліклініку, робили малечі чергове щеплення, важились, мірялись... Не можу повірити вже пішов 5-ий місяць! Кажуть, що час до року повільно тягнеться, це так коли в тебе одна дитина, а коли двоє, то час летить швидко.
Вчора мені подзвонила знайома і попросила зробити листівку для мами за 2 дні. Я відповіла, що спробую, адже незнаю як буде з часом, до того ж вчора я порізала руку (добре хоч не праву). Сьогодні забігла в інет пошукати якийсь скетч для листівки, потім почала перебирати папірчики і чомусь мені так закортіло зробити магніт зі стікерами, що я не втрималась. В результаті є магніт, а листівки на замовлення немає))) Працювала з таким задоволенням!!! І вирішила запропонувати його знайомій, ніби більш практично, а на додачу можна зробити маленьку листівочку. Зараз чекаю на відповідь...
А вам пропоную подивитись на результат


трішки об'єму
 

 
 
ложечка, треба ще таких придбати
 

всі листочки проштамповані
 


 
Ось такий був у мене день.
Чекаю на ваші коментарі!!!
І бажаю всім солодких снів!!!
 

10 коментарів:

  1. Дуже класний магнітик!Ось що значить натхнення))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарненький :)
    Та, коли прилітає натхнення, то бігом треба його ловити за хвоста і вперед..... :)))

    ВідповістиВидалити
  3. такой уютненький вышел, прямо хорошее настроение создает :)

    ВідповістиВидалити
  4. привет!!! я тоже хмельничанка!!!! очень рада знакомству)

    ВідповістиВидалити
  5. Мне тоже понравился!Надо себе тоже такой сделать!;)

    ВідповістиВидалити