середу, 5 червня 2013 р.

Круг

Привіт, привіт!!!


Як же я втомилась від дощів!!! Так хочеться Сонечка і тепла, щоб більше часу проводити на дворі, а то з двома дітьми сидіти в дома цілими днями - справжня мука!!! І щоб хоч якось відволіктись від нервового напруження, почала я шукати круги навколо. Запитаєте навіщо це мені? - У ЧБ Рaper boom стартувало нове завдання  Photo Project: "Geometry". Задание №1. Круг і я вирішила спробувати щось таки сфоткати.
У фотографії я не сильна, але треба все колись пробувати і починати. А так як часу на скрап роботу в мене бракує, то для фото лекше знайти вільну хвилину. А ще краще можна залучити до праці і малечу.
Як виявилось речей круглої форми навколо нас безліч. Але так хотілось знайти круги в незвичному ракурсі і я таки знайшла. Ми кожного дня їх бачими і вони самі найкращі для кожного з нас, адже це очі наших близьких і коханих.
От я і сфоткала кругленькі улюблені гудзички.

 
власниця-модель  чудових оченят
 
 
і ще один варіант кругів у повсякденному житті ;))



Сподіваюсь, що моя робота підійде під умови завдання.
Всім сонячного настрою!!!
До зустрічі !!!

6 коментарів:

  1. Диана, в последнем фото аж 3 круга ))) конечно подойдет ))) Очень оригинальные фотографии и модель действительно чудная )
    Спасибо что творишь и вдохновляешься с блогом PaperBoom )

    ВідповістиВидалити
  2. Какие чудесные глазоньки))) бесподобный взгляд! спасибо от блога PaperBoom!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании от блога PaperBoom!

    ВідповістиВидалити
  4. У нас тоже стройка на участке и это чудо техники каждый день перед глазами)Спасибо от PaperBoom

    ВідповістиВидалити
  5. Модель восхитительная!! красавица!! а фото с миксером меня просто впечатлило))) Спасибо, что творите с PaperBoom!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчатка!!! Навіть не думала, що отримаю таку кількість відгуків!!! Мені так приємно!!!!

    ВідповістиВидалити