середу, 26 грудня 2012 р.

Нескраповий пост

Привіт, мої любі!!!


Як у вас настрій? Як підготовка?
В мене стільки новин назбиралось, що й незнаю з чого розпочати)))
А розпочну напевне з того, що 15 грудня мені пощастило і я виграла чудову цукерочку від чудової дівчини o_sunny . і вчора я отримала отримала свій подарунок


Олічка, щиро дякую тобі за таку смакоту!!!
В понеділок в мене був дуже насичений день, адже роботи було - приготування до Різдвяної вечері. Мій коханий - католик, і за традицією ми збираємось на вечерю в його мами, звісно, всі обовязки розподіляються і кожний щось готує. От і я мала свою частину роботи зробити, все б нічого, якби... Якби нас з Марінкою не запросили на фотосесію дитячого одягу для нового каталогу Весна 2013. Такий шанс випадає не щодня і тому прогавити ми не могли. Фотосесія пройшла добре, щоправда Марінка спочатку соромилась, потім бешкетувала, але думаю там будуть вдалі кадри. Моя малеча, зрозуміла, що не так то і легко бути фотомоделлю)))
Ще в мене було одне важливе і невідкладне діло - треба було приготувати плаття ялиночки в садочок на свято Нового Року. Все склалось добре і я все вспіла зробити.
Вечеря пройшла в затишному сімейному колі, з подарунками для малечі і купою радощів.
 
Вчора було свято Нового Року. Марінка була ялинкою. Свято вдалось на славу!!! Моя малеча, як завжди, відзначилась - по серед свята запитала в Діда Мороза де його мішок з подарунками, а потім ще іншим дітям казала, що віршик треба голосно розповідати - батьки мали з чого посміятись!!! Після свята повернулись до дому - святкувати Різдво.
Ось такі у нас насичені дні, далі покажу трохи фоток
 
 
танець зайчиків з ялинками
 
напад на Діда Мороза - всі побігли дивитись, що у мішку)))



моя ялиночка

Марінка з другом - жиніхом
 
...і фото з мамою (на жаль татко не зміг бути на святі)

 
Гарного вам настрою і передсвяткових клопотів!!!

 

5 коментарів:

  1. Ну і на смішила ти донечкою)))Молодець, не дасть собі пропасти))))Хай росте здоровенька і така шустрячка як є;)))
    Зі святами Вас!!!Казкового Вам настрою)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Вона зараз кожного дня щось видає - без посмішки не можливо обійтись)))

      Видалити
  2. ой, ну я сама так рада, что конфетка уже у тебя и тебе понравилась! Марине тоже отдельное спасибо за доброту :)
    А дочка и ты такие хорошенькие, просто очаровательные!

    ВідповістиВидалити
  3. Какое совпадение))) Моя кукла тоже в этом году была Ёлочкой)))))
    Красотки две))) Вернее три)))(одна ещё прячется/пряталась в животике))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!!! Наверное все девочки такого возраста были елочками, ведь зачем придумывать сценарии, если можно один на все садики страны)))

      Видалити