четвер, 20 липня 2017 р.

Набір в Дизайн команду скрап-студії "З Любов`ю"

Привіт, привіт!
В скрап-студії З Любов'ю набирають нову команду і я теж туди хочу! Ну, от хочу себе випробувати, спробувати щось нове для себе, простимулювати себе і здобути новий досвід, хочу розвитку!
Про себе: Мене звати Діана, я щаслива дружина і мама двох донечок. За освітою економіст-міжнародник, але й дня не пропрацювала за спеціальністю. З дитинства була творчою натурою: танцювала, співала в хорі, малювала, вишивала... Одним словом, шукала себе. Я пунктуальна і відповідальна, люблю справу доводити до кінця.
Коли пішла в першу декретну відпустку, захопилася вишивкою. Згодом, познайомилась зі скрапом і все інше відійшло на другий план. Люблю працювати в стилі CAS, але й люблю пробувати щось нове, люблю штампінг, люблю робити практичні речі. Найчастіше роблю матусині скарби, листівки і обкладинки на паспорт.
Ну, і мої улюблені роботи:





















Хай мені пощастить!

8 коментарів:

  1. З такими роботами ти повинна бути в ДК! Я тримаю за тебе кулачки! Ні пуху, ні пера!

    ВідповістиВидалити
  2. Бажаю успіху у наборі))) мені дуже до вподоби листівочка зі смужками)))

    ВідповістиВидалити
  3. Диана, желаю удачи!! Классные работы!! Очень мне открыточки понравились с лампочкой и шейкером))) очень классные!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Так приємно читати такі коментарі!

      Видалити